Díky nejmodernějšímu diagnostickému vybavení jsme schopni plně otestovat veškeré typy baterií (Li-Ion, Li-Pol, LiFePO4, Ni-Cd, Ni-MH, Pb ...) s napětím do 60V
Toto zařízení ve spojení s počítačem dokáže kromě základních veličin změřit reálnou kapacitu baterie, vnitřní odpor, a pomocí několika druhů testů dokáže zobrazit a zaprotokolovat vybíjecí křivky baterie, ze kterých lze určit v jakém stavu se baterie nachází, případně diagnostikovat závadu článků.
Tento test se používá pro zjištění aktuální kapacity baterie (akumulátoru). Při měření se simuluje zatížení baterie v reálném provozu, kdy cyklista opakovaně brzdí a následně se rozjíždí a při tom využívá maximální asistenci elektropohonu. Pomocí diagnostického zařízení je baterie kontrolovaně vybíjena a zatěžována až do okamžiku odpojení obvodem BMS uvnitř baterie.
Z měření je zpracován protokol s naměřenými hodnotami, zejména reálnou kapacitou akumulátoru, vnitřním odporem baterie a vybíjecími křivkami.
Díky tomuto testu jsme schopni určit přesnou kapacitu baterie, možnou závadu baterie, případně je test vhodný i pro ověření reálné kapacity baterie např. před koupí nebo prodejem použitého elektrokola.
Test trvá zpravidla několik hodin, neboť je nutné baterii před měřením zcela nabít, měřením vybít a následně znovu nabít na plnou kapacitu.
Otestování baterie je možné i na počkání (cca 2hod.) Baterii je ale nutné přinést zcela nabitou.
Baterie na testování je nutné dodat spolu s nabíječkou, popřípadě klíčky ke spínací skříňce, abychom mohli ověřit, že vše správně funguje.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 1995 - 2020 Koloservis.cz